Snart vinter och skidåkning igen!

Nu är det dags att planera vinterns skidresa och vi på Totalskidskolan är laddade för att dra igång vår 38:onde säsong tillsammans med er.

Vi erbjuder skidåkning måndag-fredag och du kan välja mellan att åka:
* 1,5 timme/ dag x 5 dagar
* 3 timmar/ dag x 5 dagar
* heldagar, skidåkning 4,5 timme eller 6 timmar beroende på liftarnas öppettider.
* enstaka lektionspass

Vill du hänga med på vinterns Skicamp?

Skicamp är en vecka speciellt för våra yngre åkare. Programmet under dessa veckor är sammansatt för att det ska passa åkare från 6-7 år. Till dessa Skicampveckor välkomnar vi barn som är gående.
För deltagarna är det ett skidpass på förmiddagen ( 1,5 tim) och andra aktiviteter på eftermiddagar. Vi sätter ihop en komplett vinterlovsvecka med de aktiviteter som fungerar för tiden på säsongen. Under tidigare camps har vi tillsammans med ständigt glada barn bland annat varit på skoterutflykter, hundspannsturer, isfiske, grillutflykter och spännande bowlingturneringar har avgjorts. Skidlärarna är med på aktiviteterna.

Vecka 5, 27-31 januari
Vecka 9, 24-28 februari

För mer info maila oss gärna på info@totalskidskolan.se

Varmt välkomna till oss på Rödkullen i Åre:)